Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

Jag börjar om

Av zandra - 31 maj 2007 14:23

Ny blogg. Man måste ju variera sig..


Idag igen är jag hemma från jobbet. Tänk om kroppen bara kunde slappna av och må bra.. I morgon ska jag i alla fall kämpa mig iväg till jobbet, oavsett hur jag mår.


För i morgon händer det nämligen saker. Först kommer Jennha, min älskade underbara kusin från Vargön! (Vänersborg) Det ska bli hur kul som helst att se henne. Sist jag träffade henne var på midsommar förra sommaren. Senare ska vi bege oss till Brunflo och se hur Malin bor, det ska bli kul! Har ju aldrig varit hos henne jag. Inte sen hon flyttade från lägenheten där hon och Lovisa bodde. Där väntar lite förfest för sen mina vänner, sen kommer fredagens höjdpunkt. Johanna har 20årsfest/hejdå-fest eftersom hon om 19 dagar beger sig ut i vida världen och stannar där ett år. Festens tema är Hawaii! Så, bastakjol är inhandlad, liksom blomma till håret - halsband - och sist men inte minst - Snäck-BH. Är det hawaiitema så är det, right? =) Det känns som ALLA kommer vara där, nästan i alla fall. Skolreunion typ. Underbart, jag längtar!


Och ni som inte vet det, jag och Johan åker till Grekland den 11 juli, 41 dagar kvar och jag har resfeber och vill åka nuuu! Det ska bli helt sjukt kul!


Det är så mycket som händer nu, och jag börjar må mycket bättre! Har haft en svacka på - sisådär - några månader. Ingenting har hänt till min fördel och min stubin har varit kortare än någonsin. Tur jag har min Johan som stöttar mig och finns här för mig även om han fått ta lite skit han med. Livet börjar komma tillbaka till mig, och det är jag glad för.


Dagens hälsning vill jag ge IDA! - Tack för att du ringde å surrade bort en stund. Jag blir alltid så glad av att höra din röst! Du kan få en grå dag att bli blå! Jag saknar dig, jag saknar våra långpromenader och vårat temys på News. Jag hoppas vi snart ses och kan uppdatera våra liv lite. Du är underbar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards