Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

Munter dag, igen..

Av zandra - 3 oktober 2007 08:19

Huvudet värker, kroppen hänger inte med och tårarna rinner lite då och då. Trots det ska jag försöka jobba lite idag. En liten stund i alla fall.. Lyssnar på Winnerbäcks nya skiva och väntar på att Johan ska komma hem och äta lite. Tröttheten förlorar över oförmågan att sova. Har varit vaken sen strax efter 6. Diskat lite, plockat lite och önskat att jag aldrig mer behövde gå utanför dörren, inte än i alla fall.


Vad ska jag göra med mitt liv? Jobba känns tråkigt, plugga ännu värre. Även fast jag vill jobba heltid med något jag tycker är roligt så lockar det inte. Trots omständigheterna kring varför jag varit hemma nästan två veckor nu har jag trivts med att vara för mig själv. Jag är väl svag, saknar den där riktigt härliga känslan av att veta vad jag ska göra och när, just nu känns det bara inte som att jag orkar ta tag i det. Jag vet inte i vilken tråd jag ska börja dra.


Saker förändras när tiden går...


Tur jag har en bra sambo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards