Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.


Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är min favoritsysselsättning just nu. Ge mig ett liv, nåt att göra, se till så nåt händer - någon?


IKEA var det sist. Jahoo! För att göra en lång historia kort åkte jag och nettan via donken (frukost) till bräcke, bytte bil och hämtade släkt och åkte till sundsvall. Shoppade inte mycket alls, för att vara jag. :) Hade en trevlig dag med widén-familjen. Kom tillbaka till bräcke, packade in i nettans bil och skulle fara hem men nehe - nettan hade punka. Satt å väntade på att punkasprayen skulle visa sig fungera och det gjorde den och lite senare åkte vi till stan. Bra dag, japp! Tack pruppan!


Mera då.. Allting är deprimerande nu. Snön, mörkret, göralösheten.. Nåt måste hända. Älskling tog i alla fall fram sin skoter på en liten tur i lördags. Då var han glad. :)


I morgon ska jag träffa Mia innan hon åker tillbaka till norway. Kattis åker hem (bort) till skåne igen i morgon. Alla åker, men jag stannar här.


Hittade en lägenhet för 1 750 000 som var skitfin. Undrar om jag kan få det lånet? Hittade även en för 550 000 det kanske blir lättare.. Eller nehe, fick jag inte ens flytta.. Okej. Jag stannar här då. Ska sälja mitt skrivbord i veckan, och älskling ska sätta upp lite hyllor. Snart kanske hemmet blir det där som jag kan tänka mig att bo i den livslånga väntan jag genomlider just nu.


Inget vettigt att säga idag faktiskt.


Kan lägga in ett inlägg iofs, om jag berättar för en vän att vi förlorat en familjemedlem, och att jag kommer vara okontaktbar ett tag - verkar det vettigt då att vännen frågar varför jag kommer vara okontaktbar!? Det känns som jag just berättat det, men det kanske inte gick in. Jag bryr mig inte.


Sätter punkt där. Ska städa hallen innan älskling kommer från jobbet å hans mamma kommer hit.


.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards