Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av zandra - 9 oktober 2007 18:14

Hm, ja uppdatering, igen?


Träffade Mia idag. Fikade och pratade. Hade riktigt trevligt! Hon och hennes kärlek har det inte lätt.. Stackars dom. När dom ses nästa gång, (nästa torsdag) har det gått en månad sen sist. Hoppas du hittar nåt jobb i norge vännen, och kan vara med din karl varje dag hela tiden!! :)


Älskling hämtade mig i stan, åkte hem och började göra pannkakor men innan smeten var klar var han borta.. Tråkigt. Men när han kommer hem blir det Beck 24, mys och sen soooova! Helt sinnessjukt hur trött jag är idag!


Snart 10 månader med min Johan. Helt galet vad fort allting gått!! Fortfarande är jag lika kär, lika lycklig och jag känner mig fortfarande lika älskad och bortskämd! Han är helt underbar!! :)


Även att jag ska till sundsvall på fredag. Jahoo! Jag längtar!


Isabella ska hon nog heta, den lilla bebisen. :) Åh, om hon bara kunde komma ut nu!! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards