Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)


Glömde nog berätta att vi var på hockey i onsdags, tror jag att det var. Det var roligt, östersund mot härnösand om jag inte minns fel.. Hejarklacken var nog roligast iaf, skrek hem till mamma eller gå å sätt dig när nån blev utvisad. Skrek gjorde dom mer eller mindre hela tiden i alla fall. Kallt i ishallen men mysigt sällskap av min älskling.  Nettan, nästa gång måste du följa, det är fuuullt av karlar där ju :P


Nu säger Nettan att hon ska åka så nu ska jag leta på mig nå ytterkläder. Hejsvejs!


Älskling, jag ska inte handla för mycket, och inget onödigt :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards