Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av zandra - 1 oktober 2007 15:38

Ja, allt eftersom går det lättare att somna på kvällarna, det går lättare att äta och livet börjar smått rulla igång. Jag ligger inte i sängen hela dagarna och är ute lite mer. I morgon är det begravning. Jag har köpt fina kläder, inget svart, det ville inte mormor. En blå/lila klänning, ett vitt skärp och vita strumpbyxor. Det kommer bli en tung dag men jag vet att jag skulle ånga mig om jag inte gick..


Står och lagar mat nu, eller ja, maten är på spisen och i ugnen. Dagens meny består av pepparbiff, klyftpotatis, vitlöksstekta morötter och bea. Det kommer nog min älskling tycka om..


Det blir allt mer sällan som jag uppdaterar nu, men jag kommer väl igång igen så småningom....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards