Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av zandra - 3 oktober 2007 16:01

Jag vet, jag vet!! =) Jag vet vem som döljer sig i Tinas mage! Men snällast vore om hon får berätta själv först.. Kika hennes blogg!! Länk från min sida!

Av zandra - 3 oktober 2007 15:22

Just nu ligger mamma tina på sjukhuset och får reda på vem vad eller vilka som befinner sig innuti henne. Själv sitter jag med telefonen närmare mig än vanligt och bara väntar på att få reda på svaret. Jag tycker om Tinas bebis! H*n tycker nog om mig också, även fast h*n inte vet vem jag är än =)


Jag lagar mat, och funderar på hur det kommer sig att JAG lagar mat? Jag tycker inte om att laga mat. Men jag kan, tydligen. Jag har Nettan och Erica att tacka för mina kunskaper, dom har lärt mig allt jag kan - nästan. Tortellinigratängen är just inställd i ugnen och nu väntar jag åter igen på min sambo, medans jag lyssnar vidare på Lars Winnerbäcks nya album. Me like!!


Jag uppdaterar såfort jag fått en uppdatering själv. Bebis, vem är du?

Av zandra - 3 oktober 2007 08:19

Huvudet värker, kroppen hänger inte med och tårarna rinner lite då och då. Trots det ska jag försöka jobba lite idag. En liten stund i alla fall.. Lyssnar på Winnerbäcks nya skiva och väntar på att Johan ska komma hem och äta lite. Tröttheten förlorar över oförmågan att sova. Har varit vaken sen strax efter 6. Diskat lite, plockat lite och önskat att jag aldrig mer behövde gå utanför dörren, inte än i alla fall.


Vad ska jag göra med mitt liv? Jobba känns tråkigt, plugga ännu värre. Även fast jag vill jobba heltid med något jag tycker är roligt så lockar det inte. Trots omständigheterna kring varför jag varit hemma nästan två veckor nu har jag trivts med att vara för mig själv. Jag är väl svag, saknar den där riktigt härliga känslan av att veta vad jag ska göra och när, just nu känns det bara inte som att jag orkar ta tag i det. Jag vet inte i vilken tråd jag ska börja dra.


Saker förändras när tiden går...


Tur jag har en bra sambo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards