Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

Bebis!!!!

Av zandra - 3 oktober 2007 16:01

Jag vet, jag vet!! =) Jag vet vem som döljer sig i Tinas mage! Men snällast vore om hon får berätta själv först.. Kika hennes blogg!! Länk från min sida!

 
 
Ingen bild

nettan

3 oktober 2007 16:20

Jag vet inte, när kan du åka? kan du åka på en veckodag? typ ons eller fre nästa vecka? Pusspuss

 
Ingen bild

Morsan

3 oktober 2007 18:45

Nej nej, inte dom dagarna. Snälla !! Vi har "häcken full" iallafall onsdag... Fredag kanske jag klarar att bevilja semester men helst inte...

 
Ingen bild

Morsan, igen

6 oktober 2007 22:01

Snälla, leta reda på datorn. Du behöver inte bara uppdatera bloggen på arbetstid. Du har råd att göra det hemma också... Eller där kanske du inte har TID !!!

Ses på måndag, tidigt som f..n....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards