Alla inlägg den 1 juli 2007

Av zandra - 1 juli 2007 19:11

Idag har jag umgåtts med Kattis och hennes vovve. Nästa söndag flyttar hon, tråkigt. Flipps var social, men suckade åt oss när vi pratade och kollade på oss med den där blicken - ja ni vet tjejblicken? Vi kom fram till att sukar och blickar är en egenskap som tjejer har. Istället för att säga nåt, så ger vi folk blickar och suckar. Ja, det är en bra egenskap. Det tycker jag. :)


I övrigt har inte så mycket hänt.. Jag längtar efter min gos. Hela helgen har gått och jag har knappt sett skymten av honom... Tråkigt. :(


Nej om man skulle ta å fixa lite här och hoppas på att han kommer hem snart.. 5 dagars jobb kvar till semester, gissa om jag längtar?

Av zandra - 1 juli 2007 13:46

Igår var jag och Frida med vovvar ute å gick lite. Det var härligt! Satt i gräset sen och pratade om allt och ingenting. En mycket trevlig kväll! Blev dock lite senare än jag kunde tro, var inte hemma förrän vid halv 12.. Men det gör vi om vännen!


Trodde min älskling skulle va hemma när jag kom hem men icke.. Han kom strax före 1 han.. Utan fisk - hur kan man fiska i 14 timmar utan att få en enda fisk? Hur orkar man? Hur som helst skulle vi fara till dammån idag, men jag mår inte helt kalas så jag stannade hemma. Skulle säkert ändå inte ha så roligt.. Nej jag ligger hemma och tycker synd om mig själv, äter alvedon och ser på film..


Undrar just vad dagen bjuder på.. Kanske uppdaterar om jag gör nåt annat än att somna....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards