Alla inlägg den 3 juli 2007

Av zandra - 3 juli 2007 15:05

Dagens arbetsdag gick nästan helt och hållet åt att engagera mig i det jag brinner för mest - mina ljus! Nog för att jag jobbade lite också, men jag gjorde skitsnygga inbjudningskort till mitt och mammas ljusparty, som för övrigt inte är förrän i september men ändå :) Jag blev så sjukt nöjd. Framsida, mittuppslag och baksida. Ni som är bjudna och får ett sådant kan skratta er lyckliga. Iofs är det mest äldre (arbetskamrater och vänner till familjen å sådär) som jag bjudit in, men jag får ta ett med alla mina vänner senare.


När jag delat ut helt galet många så åkte jag hem, och nu har jag knåpat ihop mina kort till visningarna. Lite fusklappar, som jag ska laminera eller vad det heter så det blir snyggt och bra. I vinter ska jag verkligen lägga ner tid och energi på ljusen, spara ihop till resa till nästa sommar!


Det är så roligt med ljusen! Jag älskar ljus! Å PartyLite har så många tillbehör och ljushållare som är helt galet snygga! Det finns liksom något som passar alla! Även om man har hus, lägenhet, stuga eller husvagn så finns det alltid nåt! Det finns snygga saker, stilrena saker, vackra saker, roliga saker.. Det finns allt!  (och dofterna är uuuunderbara!)


Å för er som älskar ljus lika mycket som jag föreslår jag att ni bokar in en tid med mig, bjuder hem vänner och har en mysig kväll! Drick lite vin, ät lite vindruvor, titta på alla fina saker och kanske shoppa en och annan grej om ni vill. Det finns aldrig några köpkrav. Allting är bara fördelar! Hör av er!


Nej nu ska jag kolla igenom vad jag behöver beställa för kataloger osv..


Tjaaao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards