Alla inlägg den 14 juni 2007

Av zandra - 14 juni 2007 07:59

Jävla skithosta! Jag hatar att vara sjuk!! Men det blir väl bättre någon annan dag....


Idag ska jag träffa Johanna. Tiden har gått så fort, jag har inte hunnit med, och jag vet inte när jag ska inse att hon faktiskt åker - i morgon! Hur jobbigt det än kommer kännas när hon är så långt bort så vill jag så gärna att hon ska åka och att hon ska trivas. För som jag tidigare sagt, jag avundas dom som har drömmar och gör verklighet av dom!!Hur som helst gumman så hoppas jag att du får det jättebra under ditt år, och att du tar hand om dig själv. Jag hoppas även att bloggen kommer uppdateras så vi får veta vad du gör och hur du mår. Jag kommer sakna dig, du betyder så otroligt mycket för mig!!


Igår kom Sofia och hälsade på. Vi fikade, såg lite tv och pratade. Det var en härlig kväll, och vi kom fram till många kloka saker.. Jag finns här för dig gumman, jag ska aldrig säga upp mig från vår vänskap!


Två dagar kvar för min älskling på sitt skitjobb. :) Måndag börjar han på nytt. Det kommer bli jättebra! Då kan vi kliva upp tillsammans, och cykla tillsammans till jobbet. Jag älskar min gos!! På söndag har vi varit tillsammans i 6 månader, tiden har gått så sjukt fort! Även 27 dagar idag till vi lämnar Sverige för Korfu, Grekland i en vecka. Jag längtar, fortfarande!!


Men hallå? Skitmånga som läser min blogg, men ingen som kan skriva någon kommentar? Why?? Kom igen nu, avslöja vilka ni är!!

Ovido - Quiz & Flashcards