Alla inlägg den 19 juni 2007

Av zandra - 19 juni 2007 14:37

Ja, ännu en dag avklarad när det gäller den dagliga motionen och det ekonomiska sättet att ta sig fram på. Jag cyklade, igen! Detta börjar nästan bli en vana... Regnställ, någon? Jag har hört att jag kommer tvingas cykla även om det regnar... Å Jag har väl inga kläder för dåligt väder?


Tänk om man även kunde sluta med allt det där onyttiga man äter varje vecka.. Det OCH cykla till och från jobbet borde vara det rätta att göra för att piggna till och känna bättre självkänsla. Men jag saknar den egenskapen att välja bort.. Eller nej, jag har ju tydligen redan valt bort bussen till jobbet. Men det goda.. Nej jag behåller det ett tag till.


På tal om det goda, två gånger på kort tid nu har jag ställt mig och bakat bullar på kvällskvisten.. Gooda bullar! Jag är nog duktigare än jag trodde i köket.. Sålänge jag slipper laga mat varje dag är jag nöjd.. Å nu kanske jag lagar mat en gång i veckan... :) Men baka kan jag! Å det är roligt!


Dom har goda kakor på kvantum som man får med en jättefin burk till kakor... Undrar om min sambo blir sur på mig om jag köper dom... Fast jag fick ju tre fjärdedelar av priset av mor... Kanske ska motionera lite till fram och tillbaka till affären om en stund... Vore som gott... :) (Även bra med den lilla extra motionen, bra argument)


Johanna, jag tänker på dig! Jag tror du sitter och ler nu, kollar dig omkring, tar in alla nya intryck som finns runtom dig... 13 månader, fan vad länge du ska vara borta!! Men jag tror på dig, stöttar dig och VET att du kommer ha det jättebra! Men jag kommer sakna dig, helt galet mycket!


11 juli närmar sig, undrar när det är tillåtet att börja packa, lär ju ändå behöva packa om och sortera bort mer än hälften av den förmodliga överdrivna mängden kläder och andra saker jag nog skulle vilja ha med mig..

Ovido - Quiz & Flashcards