Alla inlägg den 30 juni 2007

Av zandra - 30 juni 2007 17:38

En jobbig dag, orkar inte göra nåt alls. Sett en läskig film, försökt lära mig lite om parkering (teorin) och... inte gjort nåt mer...


Två tjejer jag verkligen skulle vilja träffa nu är IDA och ERICA. Hur ofta träffar jag någon av dom? Hur ofta hörs vi? Nej nu måste vi bli bättre på det här... Jag vill ta körkort så jag kan hälsa på IDA när jag vill, hon bor ju i åre :) Å ERICA vet jag inte varför jag aldrig träffar, hon  bor ju i torvalla... Hmm, nåja, det kommer det kommer..


Tina fortsätter dyka upp i mina tankar. Hon är en av de bästa vänner man kan ha. Med henne kan jag lätta på alla känslor jag har, vi kan skratta eller gråta, prata om fester eller "tråkiga vuxen-grejer".. Precis som med alla andra vännerna träffas vi väldigt sällan, men det blir aldrig konstigt ändå, allting är precis som vanligt, varje gång vi ses.


Det närmar sig, snart är vi i grekland - mitt hjärta och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards