Direktlänk till inlägg 4 juni 2007

Bra helg!

Av zandra - 4 juni 2007 08:39

Knappt ett moln har jag fått se på hela helgen, och gud så härligt! Aningen varmt när vi satt och tryckte på balkongen igår för att se vem som fick mest färg. Jag fick färg, Johan med. Skillnaden var att han blev brun och jag röd. Men peppar peppar, jag säger som Malin: När man blir röd är det början på brunfärgen. Så den kommer älskling, den kommer! Idag är jag jättebrun! :) Typ.. Efter denna härliga varma soliga helg längtar jag mer än någonsin till grekland! Men inte alls länge kvar nu. Vi är snart där!


Älskling ligger hemma idag och jag saknar! Vill ligga och hålla om, göra lite fika, gå på affären om han vill ha någonting därifrån. Vill passa upp min älskling som han alltid gör med mig, men jag måste ju jobba... Jobbar ju som vanligt inte så länge, så det är bara några timmar kvar tills jag får komma hem..


Nej, om man skulle ta å ringa doktorn, å sen jobba lite. Ju fortare jag jobbar, ju fortare får jag åka hem, JA!


Jag Älskar Johan Eriksson!


Dagens hälsning går till LINDA! - "halvkusin" som fick en liten son i helgen!  Miljoner grattis till lillpojken! Längtar tills jag får träffa er. Jag hoppas allting gått bra, och att ni mår bra. Det är förmodligen en stor omställning från att vara ett par till att bli en familj, men jag vet att du klarar det. Massa kärlek och lycka-till-önskningar gumman!

 
 
Ingen bild

Cathrin

4 juni 2007 23:29

Det är fler än du som är röd idag om vi säger så.... :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards