Direktlänk till inlägg 11 juni 2007

Helg i Fåker

Av zandra - 11 juni 2007 10:52

Helgen blev bra. Det var en kul fest Niklas hade fixat :) Henke somnade vid 10, men det var väl det enda tråkiga också... Träffade en skitdryg kille, så jävla rolig!! Först i bilen när han gnäller om att han behöver en rw-skiva, någon föreslår att han ska ta två skivor och han svarar lugnt och sansat: "Nej, då måste man ju byta".. Precis som att det var värsta problemet. Sen när vi satt ute sa han vid nåt tillfälle att han inte är dum, han har bara otur när han tänker. :) Haha... Vilken stjärna!


Träffade mycket trevliga människor! Åt gott grillat som Lars-Berit (oj, jag menar Lars-Erik) så duktigt stod å grillade. :) Drack gott, var nyktrast av alla, Henke var fullast, men både Johan, Niklas och Lars-Erik låg nog inte långt efter... :)


Kvarn var sådär, faktiskt. Av olika anledningar. Men jag drack vin med Johans mamma och jag och älsklingen gick runt å kikade på folk å sådär... Träffade även Maria och Jeanette. Inte så mycket mer folk jag kände.. Lotta hämtade oss strax efter ett, då for vi hem å sov.


Vaknade runt halv 10, klev upp, låg framför tv:n till typ 12, då grillade vi lite korv och sen hamnade vi på soffan igen och lyckades tydligen somna, för vi vaknade vid 16 å skulle äta middag. Runt 18 drog vi oss mot stan igen, åt nachos, såg tv, pratade och myste. Sen sov vi, typ 1... Segt, man är ju inte lite trött idag heller.. :)

Ska väl lägga upp lite bilder från helgen senare, kanske en annan dag. Även från hawaiifesten :)


Hoppas på att träffa Andy-vännen idag, får se hur det går...

Sen ska jag och min älskling baka pizza! Vi kan det vi! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards