Direktlänk till inlägg 21 juni 2007

Torsdag

Av zandra - 21 juni 2007 13:56

Idag har jag typ inget att säga. Har cyklat hela veckan iaf. Det har varit skönt, och jag känner mig så mycket gladare och piggare! :) Inge vidare hem idag i spöregnet men det var bara att byta om och torka håret när jag kom hem så :)


Sitter och väntar på att Johan ska komma hem nu. Trodde han skulle sluta tidigt, men tidigt verkar vara olika tider på våra jobb ;) Senare ska vi skjutsa hans mamma till flyget för hon ska till bålsta. Sen blir det nog lugnt resten av kvällen skulle jag tro..


Får se vad som händer i morgon, midsommar ju. Fast måste man verkligen göra nåt speciellt? Vore mys att grilla å sådär bara, om det är finväder förståss.. Jaja, vi får se vad som händer..


Det är så roligt att skriva när ingen kommenterar..

 
 
Ida

Ida

21 juni 2007 14:06

Haha, nu fick jag lite dåligt samvete.. läser ju alltid din blogg men kommenterar nog för sällan. De är kul att läsa iaf! :) Trevlig midsommmar!

http://www.idahooo.blogg.se

 
Ingen bild

Tina

22 juni 2007 08:27

Nu är jag hemma igen =) Nästa vecka skulle passa jättebra för mig, för då jobbar jag bara onsdag natt. Hur ser dte ut för dig nästa vecka? Vad händer i midsommar förresten? Puss och kärlek!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards