Direktlänk till inlägg 3 augusti 2007

Shopping är ju kul....

Av zandra - 3 augusti 2007 14:49

Ja idag var jag på stan med Nettan. Det var jättetrevligt! Vi pratade och skrattade och jaa, det var härligt! Jag hatar ovänner, och även om vi inte varit riktigt ovänner har vi ju i alla fall inte varit vänner. Guld värt att komma tillbaka. Nu får vi växa upp och bete oss som människor! :)


Shopping är ju kul, typiskt bara alla pengar som går åt. Men en snygg väska kan jag leva länge på. :) Köpte en sån, en klocka, två hårgrejer, lite godis och ett par skor till johan. Ändå blev det lite dyrare än jag hoppats på. Men men, vad har man pengar till om inte för att göra av med dom? Sparar man ska man ändå göra av med dom en annan gång, så varför inte idag? Var även tvungen att ladda mitt busskort påvägen hem, en hunka till.. Men jag lever gärna fattigt när jag har min Johan, mina vänner, min familj och allt annat som förgyller dagarna...


Johan har beställt en telefon till mig, den som jag så gärna ville ha men som inte finns kvar här i stan. I Malmö fanns den i en butik, så han beställde den. Ringde idag för att kolla var den tagit vägen, och dom skulle skicka den på måndag för det fanns bara vita inne nu. Men då får jag ju den i slutet på nästa vecka eller början på ännu nästa. Me loove! W850i tror jag den hette. Min älskling är underbarast som letar rätt på en och beställer till mig :D


Annars då? Jotack livet rullar vidare. Längtar efter mörka härliga kvällar framför en rolig film, lite tedrickning på news hoppas jag även på framöver, Ida? Längtar även efter tända ljus, varm oboy och ostmackor. Ja, hur mycket jag än hatar snö och kyla så är vintern bra härlig!  


Jaja, undrar om man skulle torkat färdigt golvet innan sambon kommer hemåt igen. Har även en film på nerladdning som jag hoppas blir klar innan världen går under...


Ha det bra, vi hörs!

 
 
Ingen bild

Ida

3 augusti 2007 19:54

Det kan du lita på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards