Direktlänk till inlägg 16 augusti 2007

Torsdag

Av zandra - 16 augusti 2007 15:09

Ja, en uppdatering då...


Inte mycket händer. Jag försöker kämpa på med teorin och det går stundvis bra, hoppas på att snart få göra skrivprovet.


Fick även min efterlängtade telefon igår, och gissa om jag blev lycklig? Helt sjukt glad bytte jag kort och slog på den för att mötas av en konstig text och inget hände... Ringde sonyericsson och det visade sig att det var nåt fel på den... SUCK!! Så nu ska jag skicka tillbaka den till butiken i Mamlö och sen ska jag vänta på att få en ny.... Less less less....


Det måste seriöst hända nåt roligt snart... Jag är less, har ont i hela kroppen och mår allmänt konstigt.. Ingenting känns roligt och allting går mest bara dåligt... Någon som ska hitta på nåt roligt snart så man kan haka på och hitta på något????? Jag behöver en jävla massa sömn och sen nåt roligt att göra så livet känns lite mer meningsfullt igen...


Satt hos Nettan igår och pratade... Lite uppdateringar sen vi slutade prata för en evighet sen... Det känns bra, jag har saknat en vän som dig!



Nej nu ska jag lägga mig här på soffan och göra ingenting en stund innan jag ska laga mat till Johan kommer hem... I morgon har jag och min älskling varit tillsammans i 8 månader... Tiden går fort när man har roligt =)


(Jag vill ha hus!! Jocke och Susanna får juuuu.......)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra - 22 oktober 2007 14:43

Hej hopp, nu flyttar jag http://zandra1986.blogg.se

Av zandra - 22 oktober 2007 13:52

Okej, jag är seg på att uppdatera.   Det händer nog inte mycket.. Jag har en del projekt på gång, men Johan tycker mest jag är knäpp... Ska iaf sälja skrivbordet idag hoppas jag! Då var en sak ur världen, då var det bara resten kvar då.   Jag är utt...

Av zandra - 17 oktober 2007 13:53

Just nu är det mycket som händer, fast inte i mitt liv så jag har egentligen ingenting att säga idag...   10 månader tillsammans med min Johan har det hunnit bli i alla fall, lycka! Jag är så kär! :)   Lena har förlovat sig, Mia har skaffat karl i No...

Av zandra - 15 oktober 2007 15:42

Jag antar att jag blivit för lat för att sitta vid datorn, tvn känns mer avslappnande.   Varje morgon när jag vaknar nu då det är mörkt och tråkigt är det första jag tänker "hmm, undrar hur många timmar det är tills jag får lägga mig igen.." Sova är ...

Av zandra - 12 oktober 2007 07:33

Då var det morgon och jag har vikit tvätten. Duktig jag är! Även att jag har hinnit diska en maskin och duschat. Sitter nu och väntar på att Nettan ska vakna till liv så vi kan åka. En dag i sundsvall, det behöver jag nu! :)   Glömde nog berätta att ...

Ovido - Quiz & Flashcards