Alla inlägg under juni 2007

Av zandra - 1 juni 2007 07:59

Solen skiner ute, himlen är blå och jag är glad. Aningen hungrig, men det ska jag inom kort lösa. Det är en bra dag! Jag ska jobba fram till 12, sen träffa Jennha, vid 14 kommer syster in med lite grejer jag ska låna och älskling kommer ner på stan och hämtar upp mig/oss efter han jobbat klart.


Det är sommar nu! Jag har inte riktigt hunnit med, men någongång nyss, för en stund sen - jag vet inte ens hur länge sen - så blev träden alldeles gröna och sommaren tog fart. Luften har blivit varm, jag har haft vår ända till i morse. Det har varit kallt i luften, konstigt väder, men idag är det sommar för mig! Och den är mer än välkommen, jag älskar värme!


Igår kom Henke på besök. Han var ute och åkte lite hoj. Vi pratade lite, stod på balkongen och mådde bra, och sen provade älskling hans hoj, och säg inte att ni är förvånade att han resten av kvällen satt med ett leende på läpparna och ville ha en egen.. Lite förutsägbart kanske... :) Hur som helst var det trevligt med lite besök. Det fick oss ju trots allt att vara vaken en bra stund längre än vi förmodligen hade varit annars.. Hehe..


Nej nu ska jag kila iväg till kafeterian och kirra en macka.


Tjejer, jag ser fram emot ikväll! Vi ses!


Dagens hälsning går till KATTIS! I morgon kommer du till Östersund! Jag kan knappt tro att det är sant ju! Du kommer hem!! Jag minns sista dagen du var här, vi satt utanför Sibylla och åt glass. Du skulle åka hem och packa, och jag klarade inte av ett långt och sorgset hejdå. Vi kramades och sa "hejdå, vi ses!" och sen var du borta. Men vi hade ju rätt. Vi ses! Vi ses redan snart, redan i morgon hoppas jag! Jag längtar efter dig! Du är saknad!

Ovido - Quiz & Flashcards