Alla inlägg den 3 september 2007

Av zandra - 3 september 2007 12:32


Hej

Idag har jag egentligen ingenting att skriva idag, men det var ett tag sen jag skrev nåt nu.. Det händer inte så mycket just nu. Spenderat mycket tid med Nettan de senaste dagarna.. Sen har inte så mycket hänt...


Jag hatar måndagar. Det finns inget jobbigare. Jag hatar att kliva upp tidigt, jag hatar att vara så trött. Måndagar kan jag leva utan..


I helgen har jag gått på två långpromenader med Nettan och spelat bowling och baseball på Nintendo Wii som älskling tog å köpte sig. Thats it! Tror ni mig om jag säger att jag har träningsvärk?? =) Det är sjukt, ska man behöva få ont av att spela tv-spel?? Haha. Ja jag säger då det, men Wii är helt galet kul!


Jag måste ta körkort. Dags att ta tag i det, göra klart!! Jag borde ju kunna nu, så många prov som jag gjort... Jag behöver!!


Nej, äta lunch och sen fortsätta med teorin. Jajjemen


 Allt LW sjöng var allt jag levde efter, då när ingenting var så bra som nu. Nu är han tillbaka med en såå fin låt! Tillsammans med Miss Li, som sjunger första versen så vackert..


Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad
Jag skulle låta blicken möta andra ögon, i en främmande stad
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny
Jag är rätt mycket med mig själv, precis som du
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu



Snart 9 månader tillsammans med kärleken i mitt liv! Min älskling, sambo och bästa vän. Johan Eriksson. Det är lycka!

Ovido - Quiz & Flashcards