Alla inlägg den 10 september 2007

Av zandra - 10 september 2007 12:50

Jaha, å nu då?


Misslyckat krogbesök i helgen. Hade en jätterolig förfest hos Nettan, men sen tog det slut. Skönt, ja på ett sätt. Slippa vara skitbakis, träffa människor jag inte vill ha nåt med att göra, trängas med folk som mest luktar svett och sprit... Ja, på ett sätt var det skönt att åka hem efter en härlig fest med trevliga och underbara människor. Jag börjar nog bli tråkig.

Däremot hade jag sett fram emot den kvällen, planerat den så länge, så det kändes så elakt och dumt att åka hem. Jag ber om ursäkt, och hoppas på att kunna ta igen det en annan dag!


Mormor fyller 75 år idag, synd att den dagen får spenderas på ett så tråkigt ställe. Men grattis mormor!


Idag är det storstädning som står på tur här hemma. Städa tills det inte finns nåt mer att städa, och sen förhoppningsvis möblera om så jag får mitt älskade sängbord! =) Även lägga ut mitt skrivbord på blocket och hoppas på att få det sålt så vi kan ta in bordet och stolarna från balkongen över vintern... Efter idag blir det här kanske vårt hem igen.


Min älskade telefon har för övrigt gått lite sönder, det har blivit en spricka i displayen, som kostar över 900 spänn att laga. Ja men vad bra, billigt och underbart?


Nej, nu har jag bara slitit fram saker här i lägenheten, kanske dags att städa bort lite också... Älskling får snart komma hem tycker jag och hjälpa mig. Jag måste bära massa tunga saker till förrådet, men nehe, hade jag inga muskler för det, okej. Men min älskling kan, han kan allt, han är underbar!


Jag håller mig sysselsatt, då funderar jag inte på vad dom säger där nere i det vita huset som gör mig sjuk.

Ovido - Quiz & Flashcards