Alla inlägg den 6 september 2007

Av zandra - 6 september 2007 13:18

Idag är det en sån där tråkig dag. Trött, tröttare och tröttast. Vi ska tydligen få besök och jag hatar att få besök utan att ha städat först. Så nu ska jag tillbringa min eftermiddag som städtant. Disken är i maskinen, badrummet är rent och nu saknas bara resten, vilket känns som en evighetsgöra just nu....


Min telefon har nog kommit också, det ligger ett brev så fint på byrån i hallen, och inne i det står det förmodligen att Johan har ett paket att hämta. Jag vill hämta den nu! Som jag har väntat!! Men det måste ju förståss Johan göra eftersom det står i hans namn... Å han slutar ju inte förrän 4. Hoppas hoppas att den funkar nu, den förra fick jag ju skicka tillbaka den innan jag ens hann starta den... Suck! Men nu, kanske!


Nettan har bokat in ljusparty nu, jag vill ha nuuuuuu! Men en hel vecka till allt drar igång för min del.. Först ut är Stina i Lit. Det ska bli roligt!! =) Någon fler som känner sig manad att ha ett litet ljusparty? Det är så mysigt!


Pratade med Tina i morse. Hjärtljuden var som dom skulle på den lilla i magen.. 3 veckor kvar till UL, kan tiden gå fortare? Hon? Han? Dom? Den? Vem eller vilka finns där inne? Det är såklart bara en, det är ju jag och Tina säkra på, men alla andra måste ju få det bekräftat också, eller hur? =)

Grattis till Annelie också, som jag fick veta igår att hon också ska ha en liten =) Hoppas allt går bra för dig, uppdatera i bloggen ofta!


Hoppas på att helgen blir kul!! Nettan, det blir nog shaka ass, nu pratas det om fotboll sverige-danmark så det låter som vi kommer vara hemma lagom om vi åker... BRA VA? :D


Nej städa var det. Får väl ta tag i det, måste hitta på nån lämplig middag också..... Hejsvejs sålänge!

Ovido - Quiz & Flashcards