Alla inlägg den 11 september 2007

Av zandra - 11 september 2007 15:46

Önskar du något - spela lotto.

Ja det kanske är det man ska göra. Vinna mer pengar än man kan göra av med och leva livet i lyx. Ja, jag kanske ska börja spela lotto. Det vore nåt. Inte så svårt heller... Många tycker nog att pengar är oviktigt. Men man kan göra mycket för pengar, mycket som underlättar så många saker i livet. Rik kanske jag inte vill vara, men jag vill ha lite mer pengar än jag är van vid.. Även fast jag är rätt bortskämd :)


Seg dag, har varit tröttare än på länge, det blir bara värre och värre för varje dag som går. Jag förstår inte, sover jättemycket och jättebra. Kanske blir lite för mycket ibland, och det kan ju vara det som gör att jag är trött. Men jag vill vara pigg, orka allt jag vill göra!


Ska snart åka hem till johans mamma å pappa. Få lite mat och sådär. Johan å Johnny ska lägga tak på garaget. Själv tänkte jag ta med en ljuskatalog till Annelie att kika i. :)


Ljusparty-säsongen börjar på torsdag. Nu jäklar. Härliga tider! Vad är en märk och kall vinterkväll utan underbara ljus? www.partylite.se är företaget jag jobbar åt. Jag kommer gärna hem till just DIG och visar lite ljus!  Tre stycken inplanerade kommande två veckor. :)

Vore gött med lite extra cash denna månaden, speciellt eftersom jag ska lämna in telefonen.  


Igår möblerade vi om i sovrummet. (Vi=Johan) Eller ja, bytte plats på sängen å tv-hyllan.. Det blev jättebra! :) Men det tog lite tid och kraft. Jag tyckte nog inte det var så jobbigt. :)


Den lilla skitungen berättade inte för mig. Besviken bejb, besviken. :P Men lycka till! Du kommer klara det. =)


Nu kommer snart min älskling hem. Det tycker jag är bra. :)

Kärlek är underbart! Jag älskar min Johan!!

Av zandra - 11 september 2007 15:46

Önskar du något - spela lotto.

Ja det kanske är det man ska göra. Vinna mer pengar än man kan göra av med och leva livet i lyx. Ja, jag kanske ska börja spela lotto. Det vore nåt. Inte så svårt heller... Många tycker nog att pengar är oviktigt. Men man kan göra mycket för pengar, mycket som underlättar så många saker i livet. Rik kanske jag inte vill vara, men jag vill ha lite mer pengar än jag är van vid.. Även fast jag är rätt bortskämd :)


Seg dag, har varit tröttare än på länge, det blir bara värre och värre för varje dag som går. Jag förstår inte, sover jättemycket och jättebra. Kanske blir lite för mycket ibland, och det kan ju vara det som gör att jag är trött. Men jag vill vara pigg, orka allt jag vill göra!


Ska snart åka hem till johans mamma å pappa. Få lite mat och sådär. Johan å Johnny ska lägga tak p%2

Ovido - Quiz & Flashcards