Alla inlägg den 17 september 2007

Av zandra - 17 september 2007 10:24

Okej, jag har inte tappat bort datorn, och inte heller glömt inloggningen till min blogg, jag har bara inte haft så mycket att berätta..


Hade ljusvisning hos Stina i torsdags, efter att ha visat Nettan hela lit på 5 minuter. :) Det gick jättebra, trots att jag inte haft en visning på jag vet inte hur länge.. Presentationen gick halvbra, men de flesta verkade ha varit på en visning förut, så dom visste nog det mesta. Fick ett par nya bokningar också, skönt. Nu väntar Bräcke på onsdag och hos mamma på torsdag. :)


I morse när älskling vaknade, aningen försent, så vaknade jag också. Strax innan han ska springa iväg säger han "älskling det snöar ute". Ja eller hur? Men titta på fan, det gjorde det ju! Kallt och jävligt. Tur man kan sitta inne med tända ljus under en filt. Halsen vill inte vara med mig idag, jag antar att den protesterar. Förra hösten hade jag en protest-kampanj. Jag vägrade ta på mig mer kläder för jag ville inte ha vinter. Men vintern kom ändå, och jag blev förmodligen förkyld ett par gånger.. Det kanske är bäst att jag tar och inser att det är kallt ute nu, och att det kommer bli värre. Men inte idag, idag ska jag ligga inne och kolla på tv och tro att det är varmt ute.


9 månader med Johan idag. Galet vad tiden går fort. :)


Nu väntar filten och tvn.. och även körkortsteorin.

Ovido - Quiz & Flashcards